8/29/2014

Mistä koostuu treenibloggarit?

Terveys, hyvinvointi, fysiikka, elämä, ravinto. 
Niistä koostuu Treenibloggarit. (Y)

Kaikki ollaan eri elämäntilanteissa, tavoitteet ovat kaikilla omansa sekä kaikki ollaan täysin erilaisia.


Elikkäs pääsin mukaan Emmin ja Terhin blogiyhteisöön, Treenibloggareihin. En oikein osaa sanoa vielä muuta kuin että APUA. Onhan tää aika outoa ja uutta? Bloggarijoukkoon ehdin hieman tutustua blogisivulla ja innolla odotan että päästään enemmän tutustumaan. Pyrin nyt hieman useammin päivitteleen blogia perheen, treenien sekä työn ohella.
Mutta, mitkä ne mun tavoitteet on? niin no, mulla ei itseasiassa ole muita kuin se, että näytän hyvältä kun katson itseäni peilistä :D laaja käsite, tiedän. Mutta sitten kun joskus katson peiliin ja totean että nyt, nyt mä oon tyytyväinen niin silloin mä oon saavuttanut tavoitteeni. Haaveita taas onkin vähän enemmän, mutta ne onkin haaveita ;) ajan kanssa katsellaan onko mahkuja toteuttaa.. ;)

Sunnuntaihin, sillon uutta postausta!

Jenny


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti